Чому варто інвестувати в СЕО

SEO — це ефективний спосіб просування в довгостроковій перспективі. Інвестиції в нього окупаються сторицею завдяки зростанню трафіку, продажів та авторитетності сайту в пошуку. При цьому SEO має величезний потенціал для більшості видів бізнесу, якщо коректно підійти до його впровадження. Особливо це інтернет-магазини та ecommerce, компанії, що надають послуги, освітні сайти та платформи тощо.

Переваги СЕО-просування

Ось декілька причин, чому варто замовити SEO-просування сайту:

  1. Залучення органічного трафіку. Оптимізація вебресурсу під пошукові системи дозволяє отримати більше безкоштовних відвідувачів із пошуку Google та інших пошуковиків.
  2. Покращення юзабіліті та контенту сайту. Оптимізуючи сторінки під ключові запити, ми робимо їх зрозумілішими та кориснішими для відвідувачів.
  3. Збільшення конверсії та продажів. Трафік із пошуку має вищий рівень конверсії, ніж з інших джерел. Тому SEO прямо впливає на зростання продажів.
  4. Економія бюджету на рекламі. Методом збільшення органічного трафіку можна зекономити на рекламній кампанії або спрямувати кошти на інші канали.

Але варто розуміти, що результати від SEO накопичуються з часом. На відміну від контекстної реклами ефект від пошукової оптимізації проявляється не відразу, але є довгостроковим.

Ключові етапи СЕО-просування

Першим кроком є проведення аналізу сайту та його конкурентів. Вивчаються ключові метрики, визначаються проблеми та можливості для оптимізації. Також аналізуються пошукові запити, за якими доцільно проводити просування.

На основі аналізу формується семантичне ядро: складається список ключових фраз та слів, за якими сторінки сайту будуть оптимізуватися. Далі під запити користувачів створюється актуальний і унікальний контент, оптимізований під SEO. Оновлюються та оптимізуються всі сторінки сайту.

Ще один важливий етап просування —  це технічна оптимізація. Покращується технічне «здоров’я» сайту: швидкість завантаження сторінок, мобільна адаптивність, індексація сторінок та інше. Також налаштовуються мікророзмітка сторінок, XML-карта тощо.

І кінцевий етап — це аналітика та вимірювання результатів. Налаштовується збір даних для безперервного моніторингу ефективності оптимізації сайту та її вдосконалення.

«Підводні камені» СЕО-просування

Варто розуміти, що СЕО — це доволі складний процес, який вимагає певних знань. Ось деякі з найпоширеніших помилок в SEO, на які варто звернути увагу:

  1. Недостатній аналіз ключових слів і цільової аудиторії перед стартом просування.
  2. Надмірна оптимізація під пошуковики, що погіршує юзабіліті сайту. Потрібен розумний баланс SEO та зручності для користувача.
  3. Використання «брудних» методів просування, що можуть призвести до санкцій від Google.
  4. Копіювання чужого контенту. Використання неунікального контенту шкодить SEO сайту.
  5. Відсутність технічного аудиту. Це уповільнює ефект від SEO.

Щоб уникнути цих помилок, варто ретельно вивчити основи перед стартом самостійного просування або звернутися до професіоналів.

Wezom — ваш надійний помічник

Компанія працює на ринку з 2012 року, за цей час вона реалізувала безліч успішних SEO-проєктів для клієнтів. Фахівці Wezom ретельно вивчають цілі та завдання клієнта, аналізують його бізнес і галузь, щоб розробити ефективну персоналізовану SEO-стратегію.

У штаті компанії — досвідчені фахівці з SEO, контент-маркетингу, вебаналітики, розробки та UX-дизайну. Вони забезпечують комплексний підхід до просування сайтів у пошукових системах з урахуванням усіх нюансів та останніх алгоритмічних оновлень Google, гарантують позитивну динаміку позицій сайту в пошуку за цільовими запитами.

Джерело: https://wezom.com.ua/prodvizhenie

Рейтинг
( Пока оценок нет )
PRO-KYIV.in.ua