SEO — це ефективний спосіб просування в довгостроковій перспективі. Інвестиції в нього окупаються сторицею завдяки зростанню трафіку, продажів та авторитетності сайту в пошуку. При цьому SEO має величезний потенціал для більшості видів бізнесу, якщо коректно підійти до його впровадження. Особливо це інтернет-магазини та ecommerce, компанії, що надають послуги, освітні сайти та платформи тощо.
Переваги СЕО-просування
Ось декілька причин, чому варто замовити SEO-просування сайту:
- Залучення органічного трафіку. Оптимізація вебресурсу під пошукові системи дозволяє отримати більше безкоштовних відвідувачів із пошуку Google та інших пошуковиків.
- Покращення юзабіліті та контенту сайту. Оптимізуючи сторінки під ключові запити, ми робимо їх зрозумілішими та кориснішими для відвідувачів.
- Збільшення конверсії та продажів. Трафік із пошуку має вищий рівень конверсії, ніж з інших джерел. Тому SEO прямо впливає на зростання продажів.
- Економія бюджету на рекламі. Методом збільшення органічного трафіку можна зекономити на рекламній кампанії або спрямувати кошти на інші канали.
Але варто розуміти, що результати від SEO накопичуються з часом. На відміну від контекстної реклами ефект від пошукової оптимізації проявляється не відразу, але є довгостроковим.
Ключові етапи СЕО-просування
Першим кроком є проведення аналізу сайту та його конкурентів. Вивчаються ключові метрики, визначаються проблеми та можливості для оптимізації. Також аналізуються пошукові запити, за якими доцільно проводити просування.
На основі аналізу формується семантичне ядро: складається список ключових фраз та слів, за якими сторінки сайту будуть оптимізуватися. Далі під запити користувачів створюється актуальний і унікальний контент, оптимізований під SEO. Оновлюються та оптимізуються всі сторінки сайту.
Ще один важливий етап просування — це технічна оптимізація. Покращується технічне «здоров’я» сайту: швидкість завантаження сторінок, мобільна адаптивність, індексація сторінок та інше. Також налаштовуються мікророзмітка сторінок, XML-карта тощо.
І кінцевий етап — це аналітика та вимірювання результатів. Налаштовується збір даних для безперервного моніторингу ефективності оптимізації сайту та її вдосконалення.
«Підводні камені» СЕО-просування
Варто розуміти, що СЕО — це доволі складний процес, який вимагає певних знань. Ось деякі з найпоширеніших помилок в SEO, на які варто звернути увагу:
- Недостатній аналіз ключових слів і цільової аудиторії перед стартом просування.
- Надмірна оптимізація під пошуковики, що погіршує юзабіліті сайту. Потрібен розумний баланс SEO та зручності для користувача.
- Використання «брудних» методів просування, що можуть призвести до санкцій від Google.
- Копіювання чужого контенту. Використання неунікального контенту шкодить SEO сайту.
- Відсутність технічного аудиту. Це уповільнює ефект від SEO.
Щоб уникнути цих помилок, варто ретельно вивчити основи перед стартом самостійного просування або звернутися до професіоналів.
Wezom — ваш надійний помічник
Компанія працює на ринку з 2012 року, за цей час вона реалізувала безліч успішних SEO-проєктів для клієнтів. Фахівці Wezom ретельно вивчають цілі та завдання клієнта, аналізують його бізнес і галузь, щоб розробити ефективну персоналізовану SEO-стратегію.
У штаті компанії — досвідчені фахівці з SEO, контент-маркетингу, вебаналітики, розробки та UX-дизайну. Вони забезпечують комплексний підхід до просування сайтів у пошукових системах з урахуванням усіх нюансів та останніх алгоритмічних оновлень Google, гарантують позитивну динаміку позицій сайту в пошуку за цільовими запитами.
Джерело: https://wezom.com.ua/prodvizhenie