Експертка з кадрів розкрила чотири помилки на співбесіді, які не пробачають роботодавці

За її словами, цих помилок припускається більшість людей.

Експертка з кадрів заявила, що ці помилки можуть миттєво зіпсувати співбесіду / фото — pxhere.com

Співбесіди є доволі важкими для багатьох людей, адже від їхніх результатів залежить, чи отримають вони омріяну роботу. Саме тому люди можуть припускатися помилок.

Власниця американської HR-компанії Common Sense Solutions Мелані Шонг Хелм в інтерв’ю Business Insider назвала чотири найпоширеніші помилки, яких припускаються люди під час співбесід. За її словами, вони зазвичай коштують людям роботи.

Мелані Шонг Хелм зізналася, що проводить понад 1000 співбесід на рік. За свою тридцятирічну кар’єру вона бачила, як люди припускаються безлічі помилок під час співбесід.

Відео дня

Однією з найгірших помилок, які може зробити кандидат на вакансію, є запізнення на співбесіду, заявила Мелані Шонг Хелм.

«Я не прошу пояснень і не хочу їх чути. Якщо людина не може вчасно прийти на співбесіду, вона не зможе вчасно прийти на роботу», — сказала вона.

Другою поширеною помилкою, якої припускаються люди на співбесідах, Мелані Шонг Хелм назвала погані відгуки про своїх теперішніх або колишніх колег. Вона пояснила, що це створює погане враження про кандидата, оскільки компанії часто шукають людей, які ладнають з іншими співробітниками.

«Дуже важливо ладнати з колегами і підтримувати з ними позитивні робочі стосунки», — наголосила Мелані Шонг Хелм.

Крім того, вона радить не розповідати на співбесіді занадто багато інформації про себе, особливо з особистого життя. Розповіді про медичні проблеми або потреби в догляді також небажані, додала Мелані Шонг Хелм.

За словами експертки з кадрів, людям варто обмежуватися розмовами про свій досвід роботи і про те, що робить їх придатними для цієї посади:

«Рекрутери повинні цікавитися тільки тим, чи підходите ви для цієї посади. Відкладіть убік особисті проблеми і зосередьтеся на тому, що робить вас підходящим кандидатом».

Четвертою помилкою Мелані Шонг Хелм назвала те, що багато людей не надсилають «листи подяки» людям, які проводили з ними співбесіди. За її словами, це свідчить про хороші манери і може допомогти виділитися серед натовпу кандидатів.

Читайте також:

Що найбільше відштовхує роботодавця на співбесіді: названо «червоні прапорці»

Стрес-тест на співбесіді: що роблять HR-менеджери і чому претенденти проти

Секретарка Стіва Джобса запізнилася на роботу через проблеми з машиною: ось що він зробив

«Незалежно від рівня посади, на яку ви претендуєте, приділіть кілька хвилин, щоб надіслати кожному інтерв’юеру персональний лист подяки SMS або електронною поштою», — сказала експертка з кадрів.

Інші секрети успішної співбесіди

Раніше рекрутерка Меган Сноуболл назвала 6 речей, які не варто говорити під час співбесіди. Однією з них є фраза «моє резюме говорить саме за себе».

Також Сноуболл радить не говорити під час співбесіди, що ви звільнилися з минулої роботи, бо та компанія «була токсичною». За її словами, згадувати про це на співбесіді точно не варто.

Крім того, у Forbes розповіли, як відповідати на запитання про те, наскільки добре ви знайомі зі штучним інтелектом. Зазначається, що відповідь насамперед має «містити історію».

Джерело

Рейтинг
( Пока оценок нет )
PRO-KYIV.in.ua