Головне правило найму Уоррена Баффета: він шукає рису, яка розповість про людину «все»

Поради мільярдера підкажуть, яка людина потрібна для створення надійної та високопродуктивної команди.

Це корисна якість / колаж УНІАН, фото Reuters, ua.depositphotos.com

Мільярдер Воррен Баффетт, який наприкінці цього року залишить посаду генерального директора Berkshire Hathaway, побудував одну з найуспішніших компаній в історії, керуючись набором цінностей, які водночас є практичними і надихаючими.

Коли мова заходить про наймання співробітників, Баффетт висловлюється гранично прямо. Навички і досвід важливі, але якщо не вистачає однієї ключової якості, ви ризикуєте завдати серйозної шкоди своїй організації, пише Inc.

«Хтось одного разу сказав, що під час пошуку людей для роботи потрібно дивитися на три якості: порядність, інтелект і енергійність. І якщо немає першої, то дві інші вас погублять. Подумайте про це — це правда. Якщо ви наймете когось без [порядності], то вам залишиться лише сподіватися, що він буде дурним і ледачим», — зазначив якось Баффетт.

Відео дня

В економіці знань інтелект, безумовно, відіграє ключову роль. А енергія підживлює пристрасть і продуктивність. Однак, як ідеться в матеріалі, порядність — це фундамент, який тримає все разом. Без неї талант стає небезпечним.

Співробітники, які демонструють порядність, природним чином впливають на оточуючих, заслуговують на повагу та задають культурний тон.

Як оцінити порядність на співбесіді

Раз Баффетт робив акцент на порядності, отже, менеджери з найму та HR повинні вміти її оцінювати. Резюме показує навички та досвід, але співбесіда має виявити цінності та характер людини. Для цього потрібен поведінковий підхід — ставити запитання про ситуації, які покажуть, як кандидат поводився під тиском, розв’язував етичні дилеми або справлявся з викликами.

Ось 12 прикладів запитань, які допоможуть побачити порядність у дії:

  • Розкажіть про випадок, коли ви зазнали збитків через те, що зробили правильний вибір. Як ви відреагували?
  • Опишіть ситуацію, коли вашу надійність поставили під сумнів. Що ви зробили?
  • Наведіть приклад розв’язання проблеми, яке випробувало вашу справедливість або етичні принципи.
  • Коли востаннє ви порушили правила? Що з цього вийшло?
  • Що б ви зробили, якби запідозрили, що колега краде?
  • Розкажіть про випадок, коли ви стали свідком неналежної поведінки на роботі. Що ви зробили?
  • Опишіть ситуацію, коли ви перестали довіряти колезі. Як ви відновили стосунки?
  • Якому стилю стосунків із колегами ви віддаєте перевагу?
  • Які цінності для вас найбільш важливі в командній роботі?
  • Якби у нас була складна ситуація з клієнтом, ви б сказали «нешкідливу брехню» для її вирішення?
  • Що, за словами вашого попереднього керівника, робить вас найціннішим співробітником?
  • Які якості були у вашого найкращого начальника — і як ви відображаєте ці якості в собі?

Висновок про головне правило найму Баффета

Автор матеріалу заявляє, що хоч формула Баффета і проста (порядність + інтелект + енергія), але перший пункт — це не просто перша якість, це «фільтр», без якого все інше не має значення.

Інші цікаві новини про співбесіди

Раніше УНІАН повідомляв, що є одне запитання на співбесіді, яке миттєво може визначити, чи візьмуть вас на роботу. Воно стосується вашого особистого часу і того, як саме ви ним розпоряджаєтеся.

Крім того, ми розповідали про підступне запитання від рекрутерів Google. Вважається, що ще нікому не вдавалося правильно на нього відповісти. Роками Google використовував подібні головоломки, щоб перевірити здатність кандидатів вирішувати проблеми під тиском.

Джерело

Рейтинг
( Пока оценок нет )
PRO-KYIV.in.ua