Інформацію про сміття у Києві можна повідомити через телеграм-бот

Купи невивезеного сміття під будинками киян. Фото: Катерина Новосвітня

Киянам підготували спеціальний телеграм-бот для заявок на вивезення сміття.

Наразі він працює працює постійно, мешканці можуть повідомляти про виявленні проблеми цілодобово.

«Київкомунсервіс» пропонує користуватися цим цифровим сервісом аби подати заявку на вивезення великогабаритного сміття з прибудинкових територій, встановлення контейнерів, для твердих побутових відходів (ТПВ); контейнерів типу «дзвіночок» для роздільного збору (РЗ); контейнерів для небезпечних відходів (НВ).

Кожен пункт меню у телеграм-боті додатково поділяється на свої підпункти. За допомогою кнопок можна вибрати відповідну тему та повідомити про виявлену проблему (перенакопичення сміття, зламаний контейнер, розсипання сміття, витікання фільтрату та інше.

«За допомогою Telegram-бота та зворотної інформації від клієнтів компанія планує підвищувати оперативність та якість надання послуг, вчасно корегувати роботу», — сказав директор КП «Київкомунсервіс» Максим Ляшкевич.

Він нагадав, що контакт між підприємством та клієнтами організований через сайт КП «Київкомунсервіс», Facebook, телефонні лінії (контакти розміщено на сайті), а зараз можливість подати звернення чи зауваження можна і за допомогою бота.

У «Комунсервісі» працівники обробляють зібрану інформацію та формують відповідні заявки на вивезення.

«Вечірній Київ» повідомляв, що «Київкомунсервіс» просить повідомляти про купи сміття у будь який доступний спосіб.

Катерина НОВОСВІТНЯ

Рейтинг
( Пока оценок нет )
PRO-KYIV.in.ua