Ілюстративне фото Наталія Слінкіна
Кожен платіж від киян за спожиті послуги важливий для якісної підготовки до опалювального сезону.
У Центрі комунального сервісу звертають увагу містян на те, що до старту нового опалювального сезону та початку нарахувань за теплопостачання залишились лічені місяці. Поточний період оптимальний для оплати накопиченої заборгованості. Це можна зробити, зокрема, за допомогою договору реструктуризації (розстрочення), що дає змогу розбити суму на частини відповідно до індивідуального графіку для абонента.
У комунальному концерні наголошують на важливості кожного розрахунку за поточними нарахуваннями, а також на необхідності погашення боргів, що утворились раніше. Виконавці послуг спрямовують отримані від споживачів кошти на підготовчі роботи, ремонтні кампанії, придбання матеріалів і необхідних запасів палива на зимовий період, зокрема на закупівлю природного газу теплопостачальними компаніями.
У разі виникнення питань чи запитів стосовно нарахувань спеціалісти ЦКС готові надати комплексні роз’яснення за кожним конкретним особовим рахунком і забезпечити супровід оформлення розстрочення суми боргу.
Нині в особистому кабінеті на платформі КК «Центр комунального сервісу» (ЦКС) оновилися електронні рахунки-повідомлення для оплати житлово-комунальних послуг, наданих у липні 2025 року.
Платформа ЦКС пропонує низку способів швидко та надійно розрахуватися за спожиті послуги:
- особистий кабінет на сайті ЦКС (з карткою киянина платежі без комісії);
- сервіс Komunalka.ua (з карткою Mastercard через сайт або мобільний застосунок тут оплата без комісії);
- платіжні сервіси банків і фінансових установ («Ощад24», «Приват24», «Monobank» тощо), каси й термінали;
- QR-код на рахунку-повідомленні (для цього треба відсканувати код, ввести номер телефону та електронну пошту, підтвердити оплату).
Провести звіряння взаєморозрахунків можна через месенджер у Facebook, Telegram (здійснюється обмін документацією).
Читайте також: «У двох районах Києва спеціальні бригади миють будинки».
Катерина НОВОСВІТНЯ