Столична підземка. Фото: Олексій Самсонов
Наразі триває підготовка 15 курсантів, які вчаться водити поїзди.
Нинішні слухачі завершують вивчення теоретичної частини, що загалом триває 17 тижнів. Після цього на студентів чекають 11 тижнів практики з відпрацюванням навичок у реальних умовах на лініях та в електродепо. Про це повідомила пресслужба «Київського метрополітену».
Слухачі вчаться видавати рухомий склад з депо, маневрувати в оборотних тупиках і працювати на лінії. Практична частина проходить у супроводі досвідчених інструкторів та машиністів.
Один з основних блоків у навчанні — відпрацювання дій машиністів в аварійних ситуаціях.
«Наразі в групі залишилося 15 студентів, серед них — дві майбутні машиністки. За умови успішного складання іспитів ця група вже влітку розпочне самостійну роботу на лініях. А поки що попереду проходження практичної частини та підготовка до фінальних іспитів. Загалом підготовка одного машиніста триває близько року», — сказали у КП «Київський метрополітен».
Незабаром розпочнеться набір нової групи, про це буде повідомлено на сайті київського метро. Наразі у столичному метрополітені відкрита 41 вакансія за різними напрямками — від комірника до складних інженерних професій.
Читайте також: «Пільговики столиці здійснили 60 мільйонів поїздок у метро».
Катерина НОВОСВІТНЯ