Жінка хотіла, аби її важку посилку доставили у поштомат, проте все пішло не так.
Також жінка додала фото зі своєю посилкою / фото УНІАН
Клієнтка «Нової пошти» поскаржилася на сервіс компанії. Вона розповіла, що її важку посилку самовільно переадресували. Мало того, коробку ще й відкрили.
Свою скаргу жінка розмістила у коментарях на сторінці «Нової пошти» у Facebook. Компанія вже відреагувала.
За словами клієнтки, вона хотіла, аби її посилку доставили у поштомат. Проте коробку чомусь переадресували у відділення.
Відео дня
«Замовляєш в поштомат, щоб важку посилку отримати ближче до будинку, а ви самовільно переадресовуєте її у відділення. Ще й прийшла в повністю відкритому вигляді. Вже тиждень чекаємо на вашу перевірку, і тиша. Оце так сервіс та клієнтоорієнтовність», — написала клієнтка.
Скарга клієнтки на «Нову пошту» / скриншот
Також жінка додала фото зі своєю посилкою. На них можна помітити, що коробка ніби й дійсно відкрита. Представники «Нової пошти» відповіли на скаргу, вони попросили клієнтку надати більше інформації про посилку. Проте чим закінчився інцидент — поки що невідомо.
Нацбанк ввів у обіг пам’ятну монету «Павло Глазовий» (фото)
Жалюгідно і смішно: чиновник з Ізюму розповів, як знайшов викрадену окупантами техніку за 2000 км від дому
AliExpress знову в Україні: слідом на «Укрпоштою» ще один оператор відновлює доставку
«Нова пошта»: тарифи та відгуки
Як вже повідомляв УНІАН, з 1 січня «Нова пошта» змінила тарифи. Так, компанія скасувала додаткову плату за повернення товару відправнику після перевірки у відділенні, раніше це коштувало 20 грн. Окрім цього, тариф на доставку документів у фірмовому картонному конверті у відділення та поштомати нині становить 55 грн.
Нещодавно з’явилася скарга. У ній клієнт розповів, що «Нова пошта» надіслала чужу посилку та «відморозилася». Людина очікувала на сувенір, а замість цього отримала зовсім інший подарунок.