КНУ ім. Шевченка заборонив використовувати зображення червоного корпусу в рекламі

КНУ ім. Шевченка заборонив використовувати зображення червоного корпусу у рекламі.

КНУ ім. Шевченка заборонив використовувати зображення червоного корпусу у рекламі. Фото: kyiv.znaj.ua

Київський національний університет імені Тараса Шевченка зареєстрував зображення Головного корпусу як знак для товарів та послуг. Останнім часом Університет неодноразово стикається з фактами недобросовісного використання зображення Головного корпусу третіми сторонами в комерційних цілях.

В КНУ ім. Шевченка. зазначили, що після реєстрації торговельної марки треті сторони не зможуть використовувати престиж закладу у власних цілях.

Сейчас все самое оперативное в нашем Telegram-канале. Подписывайтесь, чтобы быть в курсе самой важной информации

Для отримання вигоди часто зображення входу в Головний корпус КНУ використовували у рекламі освітньо-навчальних курсів приватних навчальних закладів, курсів з підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання тощо.

Після поширення такої реклами споживачі неодноразово зверталися в КНУ для підтвердження, що послуги, які пропонують із використанням зображення Головного корпусу, надає саме університет. Часто від такої реклами страждала репутація університету, оскільки освітні послуги надавались неякісно.

Отримавши свідоцтво про реєстрацію зображення Головного корпусу як торговельної марки, Університет має виключне право забороняти іншим особам використовувати зображення без його згоди.

Джерело

Рейтинг
( Пока оценок нет )
Понравилась статья? Поделиться с друзьями:
PRO-KYIV.in.ua