«Люди не знають, чого хочуть»: Джобс поділився блискучим «рецептом» успішного бізнесу

Підхід бізнесмена був заснований на інтуїції, а не на колективній думці.

Джобс дав блискучу пораду бізнесменам / Ілюстрація REUTERS

Одна з найвідоміших цитат засновника Apple Стіва Джобса досі актуальна, але з маленьким нюансом, пише Inc.

Стів Джобс казав: «Дуже важко розробляти продукти за допомогою фокус-груп. Часто люди не знають, чого хочуть, поки їм цього не покажуть».

Його підхід був заснований на інтуїції, а не на колективній думці. Він вірив у бачення, яке починається з клієнтського досвіду, а не з технології.

Відео дня

«Починати потрібно з клієнтського досвіду, а потім рухатися у зворотному напрямку до технологій… Справді чудові продукти виникають завдяки поєднанню двох точок зору: точки зору технологій та точки зору клієнта. Вам потрібні обидві», — сказав він.

Джобс міг вловити потребу клієнтів ще до того, як її усвідомлювали інші, але цей шлях не був простим. Його філософія:

«Не дозволяйте шуму чужих думок заглушити ваш власний внутрішній голос. Майте сміливість слідувати своєму серцю та інтуїції».

Проблема колективного мислення — це компроміс: групи згладжують кути, шукають золоту середину, повертають до звичного. Як казав співзасновник Pinterest Бен Сільберманн: «Не слухайте забагато порад». Ідеї варто чути, але реалізовувати своє бачення.

Цим шляхом іде Тобіас Фордж, лідер гурту Ghost. Він уникає шуму соцмереж і фокусів на зворотному зв’язку. «Я справді уникав безпосереднього спілкування зі ЗМІ, щоб зосередитися на тому, яка моя роль як людини та яка моя робота».

Щодо соціальних мереж він заявив прямо:  

«Соціальні мережі змусили багатьох людей повірити, що вони можуть магічним чином змінити світ… Вони також дали багатьом людям хибну надію, що їхній голос справді має значення, незважаючи ні на що».

Джерело

Рейтинг
( Пока оценок нет )
PRO-KYIV.in.ua