Люди з інвалідністю можуть розраховувати на допомогу працівників Укрзалізниці

Під час одного із тренінгів. Фото: «Доступно.UA»

Для підвищення кваліфікації залізничникам провели спеціальний тренінг.

Для співробітників Укрзалізниці, які працюють на вокзалах, провели спеціальне навчання. У зустрічі взяли участь 70 працівників із 59 вокзалів — вони були активними, обізнаними та відкритими до діалогу.

Тренінги проводила досвідчена громадська організація «Доступно.UA», яка навчила залізничників коректній термінології, етикету у спілкуванні з людьми з інвалідністю й допомогла позбутися стереотипів, які можуть заважати співпрацювати з пасажирами.

«На київському та львівському вокзалах діють інформаційні зони, де можуть звернутись до перекладача жестової мови через застосунок. Також можна замовити послугу вокзального помічника — ця послуга безкоштовна, вона також доступна для замовлення онлайн», — зазначають в Укрзалізниці.

Фахівці пояснюють, що для безбар’єрної мови є таке просте правило: «спочатку говоримо про людину». Тобто у фразах спочатку згадуйте людину, а далі її ознаки. Наприклад, «людина з інвалідністю», «людина з порушеннями слуху».

Тренінги відбулися в рамках Національної стратегії зі створення безбарʼєрного простору в Україні, за сприяння Молодіжної ради профспілки залізничників і транспортних будівельників України.

Нагадаємо, на Центральному залізничному вокзалі у Києві запрацювали нові ліфти. Вони спрощують доступ з Південного вокзалу до 1-го перону, який є ключовим для найпопулярніших поїздів.

Наталка МАРКІВ

Рейтинг
( Пока оценок нет )
PRO-KYIV.in.ua