Між станціями столичного метро «Либідська» і «Деміївська» діє обмеження швидкості — КМДА

Станція метро «Деміївська». КМДА

У київському метрополітені на відремонтованій ділянці між станціями "Либідська" і "Деміївська" діє обмеження швидкості для електропоїздів до 40 км/год.

Про це повідомляється на офіційному порталі Києва.

З 12 вересня після відновлення руху поїздів між станціями "Либідська" і "Деміївська" підрядна організація разом з фахівцями проводять посилений нагляд за відремонтованою ділянкою тунелю. За цей час жодних відхилень не виявили, зазначається у повідомленні.

Нагляд і геодезичний моніторинг, а також маркшейдерські заміри триватимуть два місяці.

"Водночас, за рекомендаціями підрядної організації, на час посиленого нагляду за станом тунельних споруд після відновлювальних та будівельних робіт на цій ділянці встановлено швидкість 40 км/год для електропоїздів, із подальшим її збільшенням, протягом перших 180 днів експлуатації тунелю", — поінформували в КМДА.

12 вересня відновили повноцінний рух поїздів "синьою" гілкою метро після дев'яти місяців ремонтних робіт у тунелі між станціями "Либідська" і "Деміївська". Поїзди знову курсують від "Героїв Дніпра" до "Теремків" за стандартним графіком.

Що відомо про підтоплення тунелю київського метро

Перегінні тунелі між станціями "Деміївська" і "Либідська" Оболонсько-Теремківської лінії метрополітену Києва введені в експлуатацію у грудні 2010 року.

8 грудня 2023 року в Києві закрили кілька станцій метро у зв'язку з терміновим ремонтом на перегінному тунелі між станціями "Деміївська" та "Либідська". Поїзди стали курсувати від станції "Героїв Дніпра" до станції "Либідська".

Попередньо причиною назвали розгерметизацію тунелю та появу тріщин у стінах. Київська міська прокуратура почала досудове розслідування через підтоплення підземки.

Із 8 грудня минулого року від станції метро "Теремки" до станції "Либідська" почав їздити наземний транспорт, що дублював маршрути закритих станцій підземки.

9 грудня Державна комісія ТЕБ та НС дозволила використовувати як укриття станції та вестибюлі закритої гілки столичного метро.

Також від 13 грудня в метро запрацював "човниковий" рух між станціями "Теремки" та "Деміївська". А 14 грудня Київрада проголосувала за те, щоб пасажири метро не переплачували за вимушену пересадку через закриті станції підземки. З 18 грудня запровадили механізм компенсації "зайвих" поїздок.

За словами міського голови Києва Віталія Кличка, аварійна ситуація виникла через недотримання технології під час будівництва перегону 15 років тому.

23 липня стало відомо, що двом посадовцям КП "Київський метрополітен" повідомили про підозру у службовій недбалості. Як стверджували правоохоронці, вони не проводили обстеження технічного стану тунелю метро, що призвело до потрапляння води на перегоні між станціями "Деміївська" та "Либідська". У метро звинувачення відкинули.

25 липня обрали запобіжний захід виконувачу обов'язків начальника, головному інженеру КП "Київський метрополітен" Віктору Вигівському — цілодобовий домашній арешт до 23 вересня.

Того ж дня суд обрав запобіжний захід у вигляді цілодобового домашнього арешту начальнику служби колії, тунельних споруд і будівель столичного метрополітену Володимиру Сидоренку.

Топ дня

У Києві виник конфлікт між білоруським добровольцем і посадовцем Нацбанку. Що кажуть у поліції та НБУ Доповнено 27 вересня, 21:22

Верховна рада перейменувала 11 населених пунктів на Київщині 27 вересня, 17:29

Майже 59 тисяч киян отримають виплати до Дня захисників: які категорії 27 вересня, 16:56

У Києві сапери-водолази дістали з Дніпра уламки російського дрона 27 вересня, 15:39

У Києві відкрився другий Центр рекрутингу української армії 26 вересня, 17:39

Вибір редакції

ТЮГ на Липках у Києві відкрив свій 100 театральний сезон: у закладі розповіли чого очікувати глядачам

Майже не мав шансу вижити: столичні лікарі врятували хлопця, якому відірвало ногу і вдарило струмом на залізничній колії

Отримали понад 24 літри: у Києві збирали кров для військових

Його дітищем була система «Шабля»: у Києві попрощались із військовим та волонтером Данилом Ковжуном Ексклюзивно

Кияни хочуть бачити у місті більше квітучих острівців без скошування різнотрав’я

Джерело

Рейтинг
( Пока оценок нет )
PRO-KYIV.in.ua