Міст метро. Фото: «Вечірній Київ»
Місто приділяє особливу увагу мостам і шляхопроводам.
Вже ведуться роботи на Мосту метро, про який так багато говорять в пресі. Недавно відбувся тендер у Прозорро й на конкурсній основі визначився підрядник робіт.
Наразі на Мосту метро йдуть роботи з влаштування опор викаточного пірсу та підкранової естакади, розпочаті роботи з віброзанурення труб-паль опор підтримувальних конструкцій для влаштування під мостом Метро, металевих арок, які підтримуватимуть міст. Тобто роботи, визначені планом, уже розпочаті й виконуються у відведені строки. Про це в інтерв’ю «Вечірньому Києву» розповів генеральний директор КК «Київавтодор» Олександр Федоренко.
Крім того, з весни виконуються роботи з поточного середнього ремонту на Північному мості, з обох сторін відремонтували по півтори смуги руху. Для цього повністю знімали дорожнє та мостове полотно, влаштували там нову монолітну плиту, сучасну гідроізоляцію, нові шари асфальтобетону.
Олександр Федоренко. Фото: Олексій Самсонов
«Наступного року плануємо продовжити поточний ремонт — виконати решту робіт на самому Північному мості, щоб забезпечити нормальний проїзд й продовжити термін експлуатації мосту. Адже, коли стара зношена гідроізоляція порушена, волога потрапляє на опори та балки, бетон піддається корозії, що зменшує надійність конструкції. Тому важливо було її замінити», — сказав Олександр Федоренко.
За його словами місто приділяє велику й особливу увагу стану мостів і шляхопроводів. Нині продовжуються роботи на шляхопроводі, що на перетині вулиць Лугової –Богатирської, в травні наступного року повністю їх завершать.
КП «Київавтошляхміст» також проводив ремонти на Південному мості, на шляхопроводі на вул. Камишинській, в інших місцях.
«Ми уклали договір й на реконструкцію шляхопроводу на перетині Броварського проспекту та вулиці Будівельників. Цього року розпочнемо підготовчі роботи — перекладатимемо мережі, а наступного року буде активна фаза ремонту. На Подолі — на шляхопроводі, що на перетині вулиць Новокостянтинівської та Портової, теж цього року розпочнемо ремонт за укладеним договором на капітальний ремонт», — повідомив генеральний директор КК «Київавтодор».
Найближчими тижнями буде укладений договір і розпочато роботи з ремонту шляхопроводу на вулиці Полярній над залізничними коліями ділянки Київ –Почайна — Вишгород.
«Маємо також завершити проєктування ще низки аварійних мостів і шляхопроводів. За наявності фінансування наступного року їх ремонтуватимемо. Це і шляхопровід на проспекті Миколи Бажана на Осокорках, шляхопровід на Троєщині на вулиці Рональда Рейгана, на Стратегічному шосе, шляхопровід через Броварський проспект біля станції метро „Чернігівська“», — повідомив Федоренко.
Щодо шляхопровоу на Жилянській, то за словами Олександра Федоренка, він не був в аварійному стані.
«Добре, що під час падіння консолі ніхто не постраждав. Його також плануємо ставити на капремонт. А протиаварійні роботи там виконані. До речі, підстав для занепокоєння станом цього шляхопроводу не було: останнє обстеження показало, що споруда перебуває в обмежено працездатному стані. Й у висновку спецобстеження не було зазначено, що ці консолі є аварійними. Нагадаю, цей шляхопровід побудований на початку 70-х років минулого століття», — сказав керівник «Київавтодору».
Повний текст інтерв’ю про дорожньо-будівельний сезон й ремонт вулиць та мостів у столиці читайте тут.
Катерина НОВОСВІТНЯ