Завдяки сучасним технологіям «Київавтодор» планує зменшити обсяги дрібного ремонту. Фото: скрін з відео
Струменево-інʼєкційний метод має значні переваги порівняно з традиційними способами ямкового ремонту, а саме оперативність та мобільність.
Із початку дорожньо-будівельного сезону шляхово-експлуатаційні підприємства відремонтували струменево-ін’єкційним методом майже 14 тисяч кв. м асфальтного покриття, поінформували у КК «Київавтодор».
Такий метод є сучасною технологією в ремонті та утриманні доріг, що дає змогу запобігти їхньому передчасному руйнуванню.
Струменево-інʼєкційний метод має значні переваги порівняно з традиційними способами ямкового ремонту, а саме оперативність та мобільність.
Принцип цього методу такий: оператор очищає місце пошкодження повітрям під тиском, ґрунтує та обробляє поверхню бітумною емульсією, а потім подає щебінь.
На місці, де усунули яму або тріщину таким методом, нова яма вже не з’явиться. Матеріали щеплюються моментально, а за 2 дні повністю утрамбовуються і не залишають сліду.
Орієнтовно одна машина за день усуває ямковість не менше ніж 100 кв. м.
Завдяки сучасним технологіям «Київавтодор» планує зменшити обсяги дрібного ремонту та зосередитися на капітальному ремонті й реконструкції доріг.
Залишки ремонтного матеріалу прибирають вручну або механізовано. Однак, у разі фіксації випадків несвоєчасного прибирання, в «Київавтодорі» просять повідомляти центральну диспетчерську корпорації за телефоном: (044) 284-74-19.
Як писав «Вечірній Київ», упродовж року середній ремонт виконають на 45 вулицях столиці. При такому ремонті замість локального латання окремих пошкоджень оновлюють всю ділянку в межах чітких розмірів. Такий підхід дає змогу суттєво покращити технічний стан доріг і продовжити термін їх експлуатації.
Марія КАТАЄВА