Наскільки рідше став ходити громадський транспорт Києва під час війни. Фото: budport.com.ua
Наземний громадський транспорт досі не відновив повноцінну роботу з початку повномасштабного наступу. Він все ще працює в обмеженому режимі.
Те, як змінився розклад руху громадського транспорту, дослідила транспортна компанія «Про мобільність».
Сейчас все самое оперативное в нашем Telegram-канале. Подписывайтесь, чтобы быть в курсе самой важной информации
Аналітики порівняли дані розкладу руху маршрутів станом на 2 вересня 2022-го й дані станом на лютий 2022-го. Також, щоб розуміти, з якими трендами місто прийшло до лютого в аналіз включено дані за 2016 рік.
Виявилося, що на автобусні маршрути виходить лише 36% від довоєнного випуску, на тролейбусні – 52%, а трамвайні – 46%. У компанії зазначили,, що особливо відчутним є зменшення кількості випусків транспорту у пікові години.
Наскільки рідше став ходити громадський транспорт Києва під час війни. Фото: budport.com.ua
Автобуси
На кінець березня 2016 року на маршрути щодня виходило близько 330 автобусів, із яких 180 працювали упродовж усього дня, а 150 підсилювали маршрути в ранкову та вечірню пікову годину.
У лютому 2022 року на маршрути щодня виходило понад 500 автобусів, а станом на 2 вересня виходить 181 автобус. Решта автобусів просто залишаються в автопарках.
До війни найменший інтервал становив 2-3 хвилини, а нині – 9-14 хвилин. Середній інтервал всіх інших автобусних маршрутів приблизно 20 хвилин.
До того ж 24 маршрути взагалі припинили свою роботу з початку повномасштабного наступу Росії.
Тролейбуси
Станом на 31 липня 2022 року на маршрути виходило 165 тролейбусів із 320. Інтервали їхнього руху тепер складають 12-21 хвилину, замість 5-7 хвилин.
Попри це було запущено два нові маршрути, №5Д та 36, які частково компенсують падіння випуску на №24 та 26. 10 маршрутів так і не повернулися до роботи.
Трамваї
До лютого 2022 року найбільш стабільний випуск серед інших видів транспорту мали трамваї – близько 212 вагонів, з яких 86 працювали лише у години пік.
За даними аналітиків, такі значення не змінювалися протягом декількох років, але у березні на лінії залишалося близько 30 вагонів. Поступово їхня кількість збільшується і наразі становить до 97 одиниць.
Щодня в депо й автопарках залишається щонайменше 300 автобусів, 150 тролейбусів і 100 трамвайних вагонів, які курсували на маршрутах ще в лютому, підрахували експерти.
Нагадаємо, раніше PRO-kyiv.in.ua повідомляв, що влада Києва позитивно відповіла на петицію, розміщену на сайті Київської міськради по можливості використання банківських карток для оплати проїзду. Проте терміни реалізації цього зручного нововведення невідомі.