Міст Патона в Києві. Фото: Вікіпедія
Влада Києва звернулась до патрульної поліції щодо посилення контролю за забороною проїзду великовагового транспорту мостом імені Патона через його аварійний стан.
Про це повідомляє Департамент транспортної інфраструктури КМДА.
Як зазначили у відомстві, рух вантажівок мостом Патона заборонений для зменшення тиску на конструкції споруди. Водії, які порушують заборону, шкодять міській інфраструктурі та руйнують столичні стратегічні об'єкти.
На початку серпня 2024 року КМДА звернулася до уряду з вимогою невідкладно реставрувати міст Патона через річку Дніпро для уникнення аварійних ситуацій.
Як зауважили в КМДА, міст має стратегічне значення для Києва. Однак протягом двох років жодні роботи для поліпшення стану споруди не проводились.
Раніше за наполяганням уряду, Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури столиця передала міст Патона для ремонту у проєкт "Велике будівництво". Кабмін визначив замовником цих робіт Службу відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області. У січні 2023 року розпорядженням КМВА комунальна корпорація "Київавтодор" передала функції замовника на виконання реставраційних робіт цій службі.
За технічним станом об'єкта цілодобово стежать фахівці міського комунального підприємства "Київавтошляхміст". Вони ж виконують комплекс робіт з експлуатаційного утримання споруди.
Що відомо про міст Патона в Києві
Міст імені Євгена Патона відкрили в Києві 5 листопада 1953 року, хоча його будівництво було розпочато 1939 року і припинене у вересні 1941-го через відступ радянських військ із Києва.
Об'єкт є першим суцільнозварним мостом у світовій практиці, тобто зроблений способом розплавлення і сковування країв виробу, без болтів і заклепок.
Безпосередню участь у проектуванні та будівництві моста брав академік Євген Оскарович Патон, на честь якого названо цю споруду.
Для покращення безпеки руху в 1968 році на мосту Патона була влаштована напівжорстка декоративно-художня огорожа, такий прийом використали вперше в СРСР.
У 2019 році міст було визнано аварійним, на ньому закрили 2 крайні смуги через небезпеку.
У серпні 2022 року Кабмін виділив на реставрацію мосту Патона у Києві 35 мільйонів гривень.
У липні 2023 року стан двох столичних мостів — мосту Патона та мосту Метро — інспектували фахівці "ДерждорНДІ". Це — дослідна установа з питань будівництва, ремонту доріг, транспортних споруд, зокрема мостів. Під час огляду експерти зазначали, що на мосту Патона необхідно зупинити процес корозії.
31 липня 2024 року в інтерв'ю LIGA.net директор Інституту електрозварювання ім. Патона Ігор Крівцун заявив, що міст Патона в Києві потрібно негайно перекрити та відремонтувати, аби не допустити подальшої його руйнації. Ігор Крівцун зазначив, що через корозію сильно скоротилась товщина металу нижнього пояса мосту — у деяких місцях вона становить 5 мм, а має бути втричі більшою.
Топ дня
У Києві зростає кількість тяжких хворих на коронавірус: усе більше людей потребують підключення до апаратів ШВЛ 20 серпня, 18:01
У Києві відбудуться екскурсії до Дня Незалежності України: де можна побувати і як долучитися 20 серпня, 16:02
До 50 тисяч доларів за «непридатність до служби»: у Києві затримали адвоката 20 серпня, 13:34
Рада з відновлення Охматдиту повністю сформована: хто увійшов до складу 20 серпня, 12:06
У Києві на території військової частини функціонував нелегальний храм УПЦ (МП) 20 серпня, 11:02
Вибір редакції
Кияни хочуть бачити у місті більше квітучих острівців без скошування різнотрав’я
Військове кладовище на Київщині: пояснили, чому перемогла компанія, яку створили під тендер
Кличко розповів, як Київ готується до складної зими та опалювального сезону
Міст-хвиля і рекреаційна зона на острові: Кличко пояснив, чому не зупинили будівництво під час воєнного стану
Зібрав понад 1 млн грн: Буча зустріла волонтера з Полтавщини, який ініціював велопробіг на підтримку ЗСУ