Промокоди як відображення реального життя в країні під час війни

 

Споживацькі уподобання українців ще ніколи стільки разів не змінювалися протягом всього на всього 10-ти місяців, як після 24 лютого 2022 року. Початок війни шокував и обурив одночасно. Українці стали на захист Батьківщини, а економіка немов завмерла, не до кінця уявляючи, як будуть розвиватися події. Зрозуміло, що в перші місяці було не до розваг, купівлі дорогої побутової чи електронної техніки. Відповідно, і промокоди на  знижку на товари чи послуги такої тематики втратили актуальність. Натомість з’явився попит на акційні пропозиції на оформлення короткострокової позики, безкоштовну доставку їжі, поїздки у таксі. Але з часом ситуація змінилася, адже стало зрозуміло, що війна так швидко не закінчиться. Та й бізнес потроху почав відходити від стагнації багато в чому завдяки прийнятому парламентом закону про тимчасову спрощену систему оподаткування у розмірі 2% від доходу підприємства.

Війна війною, а промокоди все одно в ціні

Це вплинуло на ринок споживання та знову відродило інтерес до промокодів. Про ситуацію, яка склалася станом на літо минулого року, докладно описано в цікавому аналітичному матеріалі. Дослідження проводила команда експертів одного з найпопулярніших в нашій країні сайтів із промокодами promocodius.com. З того часу багато що змінилося. Восени ворог розпочав масовані атаки на критичну інфраструктуру України. Блекаут став не уявною загрозою, а реальністю, адже мешканцям практично усіх населених пунктів країни довелось відчути на собі усю “романтику” тривалого перебування без електрики, а подекуди опалення і води. Але рашисти так і не змогли посіяти панічні настрої та схилити українську владу до перемовин на умовах агресора. Інша річ, що у пошуках промокодів з’явилися нові актуальні тенденції. Та й хто міг подумати, що повербанки за кількістю проданих пристроїв переженуть смартфони?

2022-ий минув, 2023-ий прийшов. Що, крім омріяної Перемоги, слід очікувати у новому році прихильникам економити за допомогою промокодів?

Експерти сайта-агрегатора корисних та вигідних промокодів  promocodius.com провели нове дослідження змін у споживацьких настроях українців. Власне, в умовах війни, наші співвітчизники не зрадили собі та продовжують економити за допомогою таких комбінацій цифр, літер та символів. Цілком логічно, що за результатами опитування користувачів сайту:

  • Майже ⅔ активних “споживачів” промокодів — це молоді люди віком від 18 до 35 років.
  • Серед людей середнього віку (36–50 років) “шукачів” вигідних пропозицій значно менше — лише 20%.
  • Старші люди полюють за кодами ще рідше — 12% у віці від 21 до 65 років, та лише 3% справжніх “аксакалів” (віком понад 65 років).

Слід очікувати, що така тенденція буде зберігатися. Хоча, якщо вдасться після закінчення війни реалізувати державну програму “Кожному пенсіонеру — свій смартфон”, то цілком можливо, що старше покоління більш активно підключиться до пошуків в Інтернеті цікавих акційних пропозицій.

Також будемо вірити, що ажіотажний попит на такі товари, як повербанки та генератори, досить скоро спаде. Бо ЗСУ зможуть з допомогою західних партнерів нарешті на 100% закрити наше небо від ворожих ракет та дронів. І нашій енергетичній інфраструктурі нічого не загрожуватиме. А ось тенденція використання промокодів на оформлення страхового полісу зі знижкою чи онлайн позики на покращених умовах навряд чи стане неактуальною.

Зрештою, дослідження показали, що промокоди в сфері розваг та проведення дозвілля продовжують цікавити українців після літнього зростання показників. Людям хочеться хоч на якийсь час відволіктися від турбот та проблем. Тому знижки на відвідування ресторанів, концертів, чи бронювання місць у українських готелях та базах відпочинку знову користуються неабиякою популярністю. Слід очікувати на повернення втрачених позицій електронною та побутовою технікою. Промокоди в такому сегменті з літа демонструють стійкий ріст за кількістю використання в місяць.

Рейтинг
( 1 оценка, среднее 5 из 5 )
PRO-KYIV.in.ua