Розкрадання під час будівництва Подільського мосту: керівник комунального підприємства постане перед судом

Подільський міст у Києві. Фото: Пресслужба Київської міської прокуратури

Подільська окружна прокуратура міста Києва скерувала до суду обвинувальний акт відносно директора КП "Дирекція з будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва". Йому інкримінують розкрадання 6 млн грн на підводних роботах під час будівництва Подільського мосту.

Про це повідомляє Київська міська прокуратура.

За даними слідства, у грудні 2020 року генпідрядник будівництва вказав у документах неправдиві дані про обсяги та вартість виконаних підводних робіт.

"Йдеться, зокрема, про роботи з очищення металоконструкцій від обростання на глибині 12-20 метрів із залученням водолазної станції на Подільському мостовому переході через р. Дніпро у м. Києві", — поінформували столичні прокурори.

Зазначається, що правоохоронці провели огляд на будівництві Подільського мосту із залученням експертів та водолазів.

"За висновками експертів роботи на суму понад 6 млн грн документально не підтверджуються. Проте внаслідок службової недбалості замовника робіт вказані кошти були перераховані на рахунки генпідрядника", — йдеться у повідомленні.

Обвинувальний акт скеровано до Подільського районного суду Києва для розгляду справи по суті.

Керівника комунального підприємства судитимуть за фактом службової недбалості, що спричинила тяжкі наслідки, під час здійснення будівництва Подільського мосту (ч. 2 ст. 367 КК України). Йому загрожує до 5 років в'язниці.

Що відомо про розслідування справ щодо розкрадання грошей під час будівництва Подільського мосту в Києві

У червні 2023 року правоохоронці повідомили, що перевірки будівництва Подільського мосту в Києві виявили фінансові зловживання на суму понад 100 млн грн. Керівник комунального підприємства отримав нову підозру — за розтрату бюджетних коштів. Раніше його звинувачували лише у службовій недбалості.

За кілька днів потому у столичній прокуратурі поінформували, що у справі про розкрадання понад 100 млн грн на будівництві Подільського мосту з'явилося ще троє нових підозрюваних.

Крім того, у травні 2023 року прокуратура передала до суду обвинувальний акт щодо керівника генпідрядної організації за фактом розтрати понад 36 млн грн через завищення вартості робіт. Також до суду скерували обвинувальні акти стосовно ще двох субпідрядників, повідомили у прокуратурі.

У липні Подільська окружна прокуратура Києва повідомила, що скерувала до суду обвинувальний щодо директора столичного комунального підприємства "Дирекція з будівництва шляхово-транспортних споруд". Його обвинувачують у службовій недбалості під час будівництва Подільського мосту.

У вересні 2023 року правоохоронці повідомили, що встановили збитки на 6,5 млн грн під час закупівлі піску для будівництва столичного Подільського мосту. Подільський мостовий перехід – двоярусна споруда, що складається з трьох мостів та естакад, які їх з'єднують. На верхньому ярусі мають розмістити 6 смуг автомобільного руху, а на нижньому – готова естакада для метро на Троєщину з трьома станціями.

Об'єкт будуть 30 років. У 1993 році Кабмін схвалив документацію щодо будівництва Подільсько-Воскресенського мостового переходу. Запланована довжина мосту була 7,04 км. Побудувати його збиралися до 2002 року.

Підготовчі роботи розпочали в 1996 році. Через рік будівництво призупинили у зв’язку з браком фінансування. У 2011 році вдалося здати в експлуатацію першу чергу моста, а також відкрити рух по Гаванському мосту і естакаду на вулиці Набережно-Хрещатицька.

У 2016 році КМДА перезатвердила проєкт будівництва.

У січні 2019 року київський міський голова Віталій Кличко заявив, що за умов належного фінансування потрібно приблизно 1,5-2 роки, щоб запустити автосполучення через Подільсько-Воскресенський міст.

У жовтні 2022 року Київрада виділила на добудову Подільсько-Воскресенського мосту додаткові 183 мільйони гривень з місцевого бюджету.

Джерело

Рейтинг
( Пока оценок нет )
PRO-KYIV.in.ua