Столичні вагони метро списують та продають на аукціоні: яка процедура

Вагони метро столиці, непридатні для використання, підуть у брухт. Інфографіка: КП «Київський Метрополітен»

У КП «Київський метрополітен» наголошують, що вагони метро, як і будь-яка інша техніка, мають визначений термін експлуатації й з часом потребують заміни.

Нині парк вагонів столичної підземки налічує понад 830 вагонів. Наразі з експлуатації вивели 4 вагони через вичерпаний технічний ресурс, що підтверджено експертним висновком, — повідомили у пресслужбі КП «Київський метрополітен» й уточнили, що найближчим часом ці вагони утилізують, для чого оголосять відповідні відкриті торги.

Вагони, які незабаром утилізують, були виготовлені з 1978 до 1980 рр. та перевозили пасажирів більше ніж 40 років. Ці вагони у середньому мають пробіг орієнтовно 3 500 000 км.

У КП «Київський метрополітен» пояснили, що такі вагони не ремонтують, оскільки їх конструкція має низку ключових несних елементів, стан яких безпосередньо впливає на безпеку руху. Зокрема, рама кузова є основним несним елементом, спостереження за якими здійснюється під час експлуатації. У разі виявлення граничних деформацій або змін у її геометрії подальша експлуатація чи капітальний ремонт такого вагона є неможливими з міркувань безпеки.

У комунальному підприємстві наголошують, що утилізації підлягає лише кузов вагона, тоді як обладнання, деталі та вузли проходять дефектацію, за результатами якої ухвалюють рішення щодо їх подальшого використання.

Утилізація — це завершальний етап. До цього вагони неодноразово виставлялися на продаж через систему «Прозорро.Продажі», однак покупців не знайшли.

Перед утилізацією працівники метрополітену самостійно демонтують частину елементів, зокрема підвагонне обладнання та обладнання салону і кабін машиніста. Обладнання, яке перебуває в належному стані та придатне для подальшого використання, використовуватимуть під час ремонту іншого рухомого складу.

У КП «Київський метрополітен» підкреслили, що утилізація шляхом порізки з утворенням металобрухту є раціональним і безпечним рішенням для вагонів такого стану. Усі металеві конструкції після цього передадуть на вторинну переробку для подальшого використання, однак вже в іншій формі.

Читайте також: «Кличко розповів, як триває будівництво метро на Виноградар».

Катерина НОВОСВІТНЯ

Джерело

Рейтинг
( Пока оценок нет )
PRO-KYIV.in.ua