Студенти КНУБА відвідали будівництво метро на Виноградарі

Навчальна екскурсія на будмайданчик метро на Виноградарі. Фото: КНУБА

Під час екскурсії на один із наймасштабніших інфраструктурних проєктів вони побачили будівництво двоярусних тунелів — технологію, яка досі не мала аналогів у вітчизняній практиці.

Майбутні інженери будівельного факультету КНУБА, які навчаються за освітньою програмою «Промислове і цивільне будівництво», ознайомилися з найсучаснішими технологіями під час навчальної екскурсії на будмайданчик метро на Виноградарі, повідомили в університеті.

Будівництво веде група компаній Autostrada, фахівці якої показали студентам і викладачам технологічні процеси та об’єкти будівництва.

«Autostrada реалізує цей проєкт повністю власними силами — без субпідрядників, завдяки власному інженерному штату, техніці та інвестиціям у передове обладнання. Це дозволяє ефективно контролювати всі етапи та відповідати міжнародним стандартам якості й безпеки», — зазначили у компанії.

Навчальна екскурсія на будмайданчик метро на Виноградарі. Фото: Autstrada

Навчальна екскурсія на будмайданчик метро на Виноградарі. Фото: КНУБА

Навчальна екскурсія на будмайданчик метро на Виноградарі. Фото: Autstrada

Під час екскурсії студенти мали змогу побачити сучасні технології спорудження перегінних тунелів і станцій метрополітену відкритим способом. Під керівництвом викладачів та фахівців Autostrada вони пройшли ключовими ділянками будівництва й ознайомилися з практичними аспектами реалізації такого складного та унікального для України проєкту.

Як розповів професор кафедри будівельних технологій, директор центру інжинірингу та експертизи КНУБА Олександр Молодід, студенти побачили будівництво двоярусних тунелів — технологію, яка досі не мала аналогів у вітчизняній практиці. Це інженерне рішення дозволяє економити простір, розміщуючи два напрямки руху на різних рівнях.

Навчальна екскурсія на будмайданчик метро на Виноградарі. Фото: КНУБА

Навчальна екскурсія на будмайданчик метро на Виноградарі. Фото: Autstrada

Навчальна екскурсія на будмайданчик метро на Виноградарі. Фото: Autstrada

Також на об’єкті зводять «стіну у ґрунті» за допомогою сучасного бурового обладнання — Casagrande B200 — та бентонітового заводу S.A.I.C.I.

Серед оглянутих видів робіт було також закріплення слабких ґрунтів поліуретановими смолами та закріплення водонасичених слабких ґрунтів шляхом струменевої цементації Jet Grouting із використанням бурової установки Klemm KR 720 та заводу з приготування ін’єкційної суміші. Студенти дізнались про подавання бетонної суміші на великі відстані та глибину автобетононасосом.

Навчальна екскурсія на будмайданчик метро на Виноградарі. Фото: Autstrada

Навчальна екскурсія на будмайданчик метро на Виноградарі. Фото: Autstrada

«Такі виїзні заняття для студентів сприяють поєднанню теоретичної підготовки з практичним досвідом і дозволяють побачити, як сучасні технології втілюються у масштабних інфраструктурних проєктах», — зазначили в університеті.

«Вечірній Київ» розповідав про збудовані монолітні двоярусні тунелі між майбутніми станціями «Мостицька» та «Проспект Правди», де поїзди метро рухатимуться один над одним. Це перший такий проєкт в історії українського метробудування. Рішення зумовлене щільною забудовою житлового масиву Виноградар.

Марія КАТАЄВА

Джерело

Рейтинг
( Пока оценок нет )
PRO-KYIV.in.ua