У Києві ветерану з ампутаціями відмовили у видачі картки ПриватБанку: як відреагували в банку

У Києві ветерану з ампутаціями відмовили у видачі картки ПриватБанку: як відреагували в банку — фото: facebook.com/privatbank

У Києві стався резонансний інцидент за участі пораненого українського військового та одного з найбільших банків країни. У відділенні ПриватБанку в Києві 20-річному ветерану, який втратив усі кінцівки внаслідок бойових поранень, відмовили в оформленні банківської картки. Після розголосу банк публічно відреагував та пообіцяв виправити ситуацію.

Про випадок 17 грудня повідомила у Facebook керівниця Патронатної служби «Янголи» 3-го армійського корпусу Сухопутних військ ЗСУ. За її словами, йдеться про військовослужбовця, який пішов на фронт у 18 років і отримав важкі поранення під час бойових дій у районі Ізюма Харківської області. Внаслідок поранень йому ампутували всі кінцівки.

Що саме сталося у відділенні банку

Медичний куратор патронатної служби привезла пораненого ветерана до одного з київських відділень ПриватБанку, щоб відновити банківську картку. Саме на цю картку мали надходити державні виплати. За словами представників служби, телефон із банківськими картками військовий втратив під час бою.

Інцидент стався у відділенні ПриватБанку за адресою: проспект Берестейський, 27-А. Як зазначається у дописі, менеджер банку дістала готову картку та попросила клієнта взяти її в руки й потримати біля обличчя для фотографування.

Проблема полягала в тому, що у ветерана немає рук. За словами очевидців, працівниця банку заявила, що тримати картку іншій людині «не можна», а без фото з карткою оформлення завершити неможливо. У результаті клієнту відмовили у видачі картки.

Як альтернативу банк запропонував оформити довіреність і видати картку на ім’я медичного куратора. Такий варіант означав, що військовий фактично не зможе самостійно користуватися власними коштами.

Цей випадок викликав широкий суспільний резонанс. Через відмову у видачі картки поранений ветеран вирішив чекати на протез руки. За оцінками його оточення, на це можуть піти місяці або навіть рік, протягом яких він не матиме можливості самостійно отримувати гроші.

У Києві ветерану з ампутаціями відмовили у видачі картки ПриватБанку

Реакція ПриватБанку після розголосу

У ПриватБанку заявили, що ситуація з неналежним обслуговуванням ветерана є болісною та такою, що справедливо викликала суспільний резонанс. У фінансовій установі наголосили, що подібні випадки є неприпустимими.

Повідомляється, що після інциденту голова Національного банку України Андрій Пишний та член правління ПриватБанку з роздрібного бізнесу Дмитро Мусієнко особисто відвідали ветерана в лікарні. Під час візиту банк приніс вибачення, а також передав йому банківські картки.

У ПриватБанку також повідомили, що взяли на себе зобов’язання повністю покрити витрати, пов’язані з лікуванням і протезуванням ветерана, та надати необхідну підтримку.

Крім того, банк розпочав перегляд і зміну процедур обслуговування військових, ветеранів та людей з інвалідністю. Зокрема, планується створення окремої гарячої лінії для оперативного опрацювання звернень і скарг від ветеранів, ветеранок, військовослужбовців і людей з інвалідністю. До цієї роботи залучатиметься експертиза Патронатної служби «Янголи» 3-го армійського корпусу.

Також у банку повідомили про намір залучити ветеранські спільноти, військовослужбовців, представників Національного банку України, Міністерства у справах ветеранів, благодійних фондів та громадських організацій для напрацювання практичних рішень, які мають унеможливити подібні ситуації в майбутньому.

Окремо зазначається, що ПриватБанк розпочав роботу над спільним проєктом із Міністерством у справах ветеранів, у межах якого служби супроводу при лікарнях допомагатимуть військовим і ветеранам, зокрема, з вирішенням фінансових питань.

Джерело

Рейтинг
( Пока оценок нет )
PRO-KYIV.in.ua