В Ірпінській громаді проводять опитування мешканців, аби оптимізувати транспортну інфраструктуру

5 листопада в ході онлайн-зустрічі представників офіційної робочої групи транспортного сектору проєкту «Irpin Reconstruction Summit» (IRS) із керівником відділу містобудування та архітектури Ірпінської міськради Михайлом Сапоном і керуючим справами виконкому ІМР Дмитром Негрешою обговорювалася концепція інтегрованого післявоєнного розвитку міста з урахуванням питань транспортної інфраструктури. Про це повідомляється на сторінці IRS у фейсбуці.

«Аби врахувати думки мешканців та користувачів транспортних доріг, буде сформовано документ – перша частина концепції, яку розвивали і до початку війни та відновили цю роботу зараз. Ми передамо цю інформацію та пропозиції місту, і це допоможе розвивати надалі транспортну інфраструктуру», – зазначила проєктна менеджерка IRS Ірина Ярмоленко.

Учасники зустрічі також детально обговорили результати піврічної співпраці робочої групи транспортного сектору IRS із міською владою.

До складу групи входять спеціалісти у сфері транспортного планування та мобільності – урбаністи, архітектори, інженери, планувальники та спеціалісти з моделювання, дизайнери, спеціалісти зі сталої мобільності та дорожнього руху, з громадського транспорту й велосипедного руху, аудитори безпеки дорожнього руху, консультанти зі стратегічного та місцевого економічного розвитку, спеціалісти з економіки транспорту та систем паркування.

«Частина фахівців, задіяних у транспортному секторі, працювала з Ірпенем ще до війни у ​​сфері розвитку велоінфраструктури, тож вже знають специфіку міста та проблеми, які потрібно вирішувати», – зазначила радниця міського голови з розвитку велоінфраструктури та проєктна менеджерка з комунікацій IRS Дарина Катькало.

За підсумками зустрічі узгодили проведення опитування громади, необхідне для з’ясування та врахування потреб учасників дорожнього руху.

«Ми пропрацьовували анкету дуже детально. Люди, що користуються вело-, авто-, чи громадським транспортом, матимуть змогу в опитуванні перейти до потрібного розділу питань та проблематики в місті. Для нас важливі відповіді людей, які з стикаються тією чи іншою сферою», – розповів представник проєктного офісу «Bike City consulting» Тимофій Нагорний.

«Необхідно врахувати думку громади і кожного району зокрема. Можливо, збільшити кількість маршрутів або об’єднати вже існуючі, виходячи з опитування громади», – зауважив Дмитро Негреша.

«Організація дорожнього руху, скорочення часу в дорозі між населеними пунктами громади, організація транспортних розв’язок, громадського транспорту, розвиток мобільного та екологічного транспорту створить якісну основу для розвитку Smart city», – додав співзасновник ТОВ «Оресунд» Віктор Загреба.

Ірпінців запрошують відповісти на запитання про комфорт публічного транспорту та пішохідних зон, зокрема про безпечність пішохідних переходів та відсутність перешкод на тротуарах, безпечність маршрутів для пішоходів, наявність тротуарів із пониженнями, доступність інформації про графік та рух громадського транспорту, комфортність розв’язок для водіїв приватного транспорту, наявність паркувальних місць, велодоріжок, облаштованих зупинок та багато іншого.

Опитування можна пройти тут. Його проведенням безпосередньо займаються ТОВ «Оресунд» та проєктна команда «Bike City consulting».

«До слова, компанія “Оресунд” відома транспортним плануванням, оптимізацією громадського транспорту, а “Bike City consulting” під час третьої частини форуму IRS презентував велосипедну мережу, яка може об’єднати Київ, Ірпінь, Бучу та інші громади», – відзначається на сторінці «Irpin Reconstruction Summit».

Джерело

Рейтинг
( Пока оценок нет )
PRO-KYIV.in.ua