Все про страхові послуги: міфи та реалії

Необхідність придбання чи оновлення страхового поліса часто змушує потенційних покупців та клієнтів страхових компаній проводити години перед екраном комп’ютера, вивчаючи різницю у вартості послуг та розмірі відшкодувань. Вибір стає ще важчим через перечитування відгуків деяких клієнтів, які здебільшого пов’язані з виникненням певних проблем у питаннях відшкодування. У результаті зростає рівень недовіри до страхових компаній та їхньої діяльності. Проте здебільшого проблема полягає в точці зору клієнта, тож варто розуміти, що відбувається в страхуванні насправді.

 

Чи може бути вартість страхування однаковою для всіх

Існує хибна думка про те, що страхові компанії, послуги яких є дешевими, намагаються уникати виплати відшкодування. З точки зору користувачів, вони не мають достатньо фінансів, щоб робити виплати кожній постраждалій особі.

Насправді це зовсім не так. При формуванні тарифу береться до уваги перелік ризиків, від яких страхується особа, враховується ймовірність їхнього настання та потенційна величина компенсації. Саме від цих характеристик залежатиме розмір майбутнього платежу. Страхування у Вінниці https://krayina.com/contacts/vinnicya здійснюватиметься за тими ж загальними принципами, що в Києві.

Відмінності у вартості послуг все ж таки існують, але пов’язані вони не з якістю сервісу. Зокрема, пільгові тарифи часто застосовуються до страхувальників, які тривалий час управляють транспортним засобом без аварій. Також до уваги береться статистика ДТП. Звісно, у великих містах вона є вищою через постійну високу завантаженість на автодорогах. Саме ці фактори впливають на вартість страхування в кожному конкретному випадку.

 

Чому при виплаті компенсацій деяким клієнтам виникають затримки

Питання отримання відшкодування збитків є найболючішою темою, яка, на жаль, стосується багатьох застрахованих осіб. Проблема полягає в тому, що при настанні страхової події власник поліса очікує швидких дій від страховика. Насправді до моменту детального вивчення ситуації рішення щодо здійснення виплат не може бути ухвалено. Поширеними причинами затримок є:

  • відсутність поліцейського висновку щодо винуватця ДТП;
  • надання неповної або неправдивої інформації (наприклад, відсутність медичного підтвердження завдання шкоди здоров’ю);
  • невідповідність фактичних збитків заявленим;
  • недотримання термінів подачі звернення тощо.

Якщо перепон для нарахування виплати немає, страхова компанія здійснює розрахунки відповідно до своїх зобов’язань. Проте обов’язок правильного оформлення звернення та його своєчасного подання лежить на застрахованій особі.

Якщо стався страховий випадок, але ви не знаєте, як потрібно діяти, завжди можна звернутися до менеджерів для надання роз’яснень. Зібравши необхідну кількість доказів та документів, треба звертатися до страховика та очікувати на швидке вирішення питання. За умови дотримання правил отримання послуг з вашої сторони та ненадання своєчасно компенсації можна вирішувати проблему в судовому порядку.

Рейтинг
( Пока оценок нет )
PRO-KYIV.in.ua