У Києві 70 відсотків питань щодо комуналки вирішують дистанційно

Ілюстративне фото КМДА

Кияни дедалі активніше користуються цифровими сервісами для вирішення питань, пов’язаних з комунальними послугами.

Уже близько 70% запитів, із якими звертаються споживачі до комунального концерну «Центр комунального сервісу» (ЦКС), вирішуються дистанційно. Про це повідомила директорка Структурного відокремленого підрозділу по роботі зі споживачами «Центру комунального сервісу» Юлія Романченко в межах спільного проєкту «Київ FM» та «Вечірнього Києва».

«Ми зробили все, щоб споживач міг отримати консультацію чи подати документи онлайн: через особистий кабінет, месенджери чи чат-боти. Це особливо актуально для тих, хто перебуває за межами міста чи країни», — зазначила Юлія Романченко.

За її словами, цифровізація охоплює все більше аспектів обслуговування — від оплати послуг і передачі показань лічильників до оформлення договорів реструктуризації боргу. Станом на 2025 рік 54% комунальних платежів у Києві здійснюються онлайн. Водночас більше 20% споживачів вже відмовилися від паперових платіжок на користь електронних.

Серед найчастіших звернень — передача показань лічильників, перерахунки, повірка приладів обліку.

У ЦКС нагадують: передавати показання лічильників потрібно щомісяця, навіть якщо послуги не споживаються. Це необхідно для того, щоб уникнути некоректних нарахувань. Також варто своєчасно проводити повірку лічильників — це обов’язкова вимога чинного законодавства.

Також у Києві працює 13 сервісних центрів, а для людей старшого віку на базі районних Vcentri HUB працює навчальний центр «Платформа комфорту». Там їх безкоштовно навчають користуватися онлайн-сервісами — від реєстрації кабінету до передачі показань.

Повний текст інтерв’ю про послуги, які надає Центр комунального сервісу читайте тут.

Катерина НОВОСВІТНЯ

Джерело

Рейтинг
( Пока оценок нет )
PRO-KYIV.in.ua