У «Києві Цифровому» з’явилася можливість подати звернення до 1551

Операторка Контактного центру 15-51. Фото: Борис Корпусенко

Нова функція дозволяє мешканцям швидше повідомляти про проблеми в місті.

Відтепер у застосунку Київ Цифровий можна створити звернення до «Контактного центру міста Києва» 1551 просто з картки локації на таких сервісах: «Мапа стійкості», «Мапа вбиралень», «Психологічна підтримка», «Мапа доступності», «Мапа сортування сміття» та «Ярмарки». Про це повідомила команда Київ Цифрового, пишуть на сайті КМДА.

Якщо укриття виявилося зачиненим, вбиральня не працює чи на ярмарку накопичується сміття, достатньо відкрити об’єкт на мапі та натиснути «Створити звернення в 1551». Після цього заповнити кілька полів, залишити відгук і за необхідності додати фото фіксації порушення.

Після надсилання звернення ви можете стежити за його опрацюванням: якщо застосунок 1551 встановлено, то інформація надійде туди автоматично. Якщо ні, то ви отримаєте повідомлення на електронну пошту. Система коректно поєднує контакти користувачів з базою 1551, тож усі оновлення статусу будуть доступні саме у вашому кабінеті 1551.

Читайте також: На Офіційному порталі Києва запустили дашборди для моніторингу реклами. Кияни отримали новий інструмент контролю за процесом розміщення рекламних конструкцій та вивісок у місті.

Даша ГРИШИНА

Джерело

Рейтинг
( Пока оценок нет )
PRO-KYIV.in.ua