У Києві в онлайн форматі можна поставити запитання про утримання будинків

Ілюстративне фото Олексія Самсонова

Спілкування у форматі діалогу пропонує киянам Департамент територіального контролю КМДА.

А якщо конкретніше — то житлово-комунальна інспекція цього Департаменту.

Департамент офіційно запустив рубрику #ЗАПИТАЙІНСПЕКЦІЮ. Тут ви зможете швидко залишати запитання, а фахівці швидко нададуть відповідь, порадять або ж оперативно реагуватимуть на проблеми.

Деякі приклади запитань, які можуть ставити кияни:

  • Не працює ліфт?
  • У під’їзді давно не прибирають?
  • Обіцяли ремонт ще навесні — і тиша?
  • Хто має ремонтувати дах?
  • Куди скаржитись на неприбране подвір’я?
  • Хто несе відповідальність за занедбаний ліфт?

«Часто мешканці не знають, хто відповідає за стан будинку, коли звертатися до балансоутримувача, а коли — до керуючої компанії чи ОСББ. А тим часом проблеми накопичуються. Сьогодні ми готові допомогти розібратися. Залишайте своє запитання в коментарях та отримайте відповідь», — говорять у Департаменті територіального контролю.

Кияни вже залишили 42 коментарі зі скаргами та запитаннями під матеріалом, опублікованим на офіційній сторінці Департаменту.

Нагадаємо, у 2024 році інспектори житлово-комунальної інспекції провели майже 4,5 тисячі перевірок у будинках за зверненнями мешканців. Складено 737 актів комісійних обстежень, та виявлено найтиповіші недоліки: захаращення підвалів і технічних поверхів, витоки з інженерних мереж та підтоплення підвальних приміщень, невпорядковані електрощитові та телекомунікаційні мережі провайдерів, залишки будівельного сміття на покрівлях тощо.

Катерина НОВОСВІТНЯ

Джерело

Рейтинг
( Пока оценок нет )
PRO-KYIV.in.ua