Ілюстративне фото Олексія Самсонова
Спілкування у форматі діалогу пропонує киянам Департамент територіального контролю КМДА.
А якщо конкретніше — то житлово-комунальна інспекція цього Департаменту.
Департамент офіційно запустив рубрику #ЗАПИТАЙІНСПЕКЦІЮ. Тут ви зможете швидко залишати запитання, а фахівці швидко нададуть відповідь, порадять або ж оперативно реагуватимуть на проблеми.
Деякі приклади запитань, які можуть ставити кияни:
- Не працює ліфт?
- У під’їзді давно не прибирають?
- Обіцяли ремонт ще навесні — і тиша?
- Хто має ремонтувати дах?
- Куди скаржитись на неприбране подвір’я?
- Хто несе відповідальність за занедбаний ліфт?
«Часто мешканці не знають, хто відповідає за стан будинку, коли звертатися до балансоутримувача, а коли — до керуючої компанії чи ОСББ. А тим часом проблеми накопичуються. Сьогодні ми готові допомогти розібратися. Залишайте своє запитання в коментарях та отримайте відповідь», — говорять у Департаменті територіального контролю.
Кияни вже залишили 42 коментарі зі скаргами та запитаннями під матеріалом, опублікованим на офіційній сторінці Департаменту.
Нагадаємо, у 2024 році інспектори житлово-комунальної інспекції провели майже 4,5 тисячі перевірок у будинках за зверненнями мешканців. Складено 737 актів комісійних обстежень, та виявлено найтиповіші недоліки: захаращення підвалів і технічних поверхів, витоки з інженерних мереж та підтоплення підвальних приміщень, невпорядковані електрощитові та телекомунікаційні мережі провайдерів, залишки будівельного сміття на покрівлях тощо.
Катерина НОВОСВІТНЯ