
Під час робіт врахували принципи безбар’єрності. Фото: КМДА
У столиці після масштабної реконструкції відкрили оновлений шляхопровід біля станції метро «Дарниця». Роботи над аварійним об’єктом «Київавтодор» розпочав у грудні 2024 року.
У Києві 28 листопада завершили реконструкцію шляхопроводу біля метро «Дарниця» та відкрили рух транспорту й пішоходів. Про це повідомив міський голова Віталій Кличко.
«Ми продовжуємо оновлювати мости та шляхопроводи столиці, бо це питання безпеки і комфорту для киян. Дарницький шляхопровід — важливий об’єкт, і тепер він має сучасну інфраструктуру та подовжений термін експлуатації. Реконструкція дозволить зробити рух безпечнішим і зручнішим», — зазначив мер.
Старий шляхопровід звели ще у 1963 році, і з моменту спорудження він жодного разу не проходив капітального ремонту. Під час реконструкції мостовики встановили нові опори, прогонові будови, ригелі та мостове полотно. Також облаштовано асфальтобетонне покриття на шляхопроводі та підходах, оновлено інженерні комунікації.





На об’єкті встановили сучасне LED-освітлення, перильне та бар’єрне огородження, шумозахисні екрани, а також облаштували суміжні вело-пішохідні тротуари. Одним із ключових етапів стало перенесення опори, що раніше розташовувалася під спорудою на Броварському проспекті. Її винесли за межі проїжджої частини, що дозволить підвищити пропускну здатність транспорту та зменшити аварійність.
Під час робіт врахували принципи безбар’єрності — оновлений об’єкт став зручнішим для людей з інвалідністю та маломобільних груп населення. Усі роботи виконували без зупинки руху метрополітену та транспорту Броварським проспектом.
Відсьогодні шляхопроводом курсує тролейбусний маршрут №29. Із завтрашнього дня відновлять роботу маршрути №50 та №50к. Після капітального ремонту експлуатаційний ресурс шляхопроводу продовжено щонайменше на 30 років.
У 2026 році планують завершити роботи в підземному пішохідному переході та сходовій частині з боку вулиці Андрія Малишка, а також виконати оздоблення й благоустрій території.
Читайте також: Ремонтувати столичні мости мусимо за унікальними проєктами, — Олександр Федоренко про виконані роботи та перспективи оновлення доріг
Даша ГРИШИНА
