КИЇВ. 1 березня. УНН. У столичному метро зранку стався збій у роботі автоматів з продажу та поповнення транспортних карток, а також паперових QR-квитків. Про це повідомляє КМДА у середу, 1 березня, у Telegram, пише УНН.
Цитата
«З технічних причин на станціях метро тимчасово не працюють комплекси самообслуговування. Фахівці КП «ГІОЦ» працюють над оперативним розв’язання питання», — ідеться у повідомленні.
Деталі
Як вказано, наразі сплатити за проїзд можна:
- Транспортною карткою;
- QR-кодом, згенерованим у додатку «Київ Цифровий»;
- Безконтактною банківською карткою;
- Мобільним додатком ApplePay та Google Pay.
«Про відновлення роботи автоматів з продажу та поповнення транспортних карток, а також паперових QR-квитків буде повідомлено додатково», — пообіцяли у КМДА.
Доповнення
У метро Києва через технічний збій не продавали паперові QR-квитки 21 лютого.