У столиці на цей рік запланували ремонт каналізації у п’яти місцях підтоплень: адреси

Підтоплення вулиць у Києві під час танення снігу. Ілюстративне фото Катерина Новосвітня

У Київавтодорі повідомили адреси, де ремонтуватимуть дощову каналізацію

Про це в інтерв’ю «Вечірньому Києву» розповів генеральний директор КК «Київавтодор» Олександр Федоренко.

«Передбачили роботи на 5 локаціях. В Деснянському районі, в Дарницькому, Дніпровському, Солом’янському на таких вулицях як Казанська, Братиславська, Святослава Хороброго, Табірна, Пантелеймона Куліша. Це не будуть глобальні роботи, а точкові. Ліквідуємо місця, де є хронічні підтоплення», — повідомив Федоренко.

Він нагадав, що водозбір з вулиць Києва з кожним роком тільки збільшується, кількість відкритої землі зменшується через забудову та розширення міста, а дощова система столиці збудована у 60 — 70 роках минулого століття під зовсім інші обсяги водозбору. Тому оці аспекти, а також поперечний переріз наявних колекторів, плюс необхідність розчищення малих річок — потрібно врахувати.

«Ми крок за кроком, точково проводимо роботу: десь рукав замінити, десь — частину колектору, систематично чистимо зливові колектори. Проте потрібно глобально працювати з річками Либідь, Нивка, системою озер Опечень, та іншими, куди безпосередньо виведена вулична дощова каналізація. Я веду до того, що річища потрібно розширяти, чистити, поглиблювати. Сьогодні у Києві 2800 км дощової каналізації, третина з них — 860 км — на балансі Київавтодору. Інша частина — у віданні різних балансоутримувачів», — сказав керівник Київавтодору.

Він повідомив, що в разі потреби гідротехнічні служби Київавтодору допомагають іншим балансоутримувачам ліквідовувати підтоплення, адже місто — це одна система й підприємства взаємодіють одне з одним.

На сьогодні у місті близько 30 тисяч зливоприймальних колодязів, які знаходяться на балансі Київавтодору й близько 14 тисяч оглядових колодязів. У кожному районі є своя гідротехнічна служба, яка щодня моніторить й доглядає ці споруди.

«А глобальні роботи на них проводяться в теплий сезон. Зимою працюють, щоб решітки зливової каналізації були відкриті й прочищені, щоб не було застою води на дорогах. Техніки для такої роботи в цілому вистачає», — підкреслив Федоренко.

Повний текст інтерв’ю з керівником Київавтодору про ями на дорогах та ремонт мостів читайте тут.

Катерина НОВОСВІТНЯ

Рейтинг
( Пока оценок нет )
PRO-KYIV.in.ua