У столиці понад 150 водіїв наземного громадського транспорту пройшли навчання з обслуговування маломобільних пасажирів

Тренінг для водіїв громадського транспорту. Фото: ГО «Група активної реабілітації»

Мета тренінгів — формування безбар’єрного простору у громадському транспорті.

У КП «Київпастранс» тривають тренінги для водіїв щодо обслуговування пасажирів з числа маломобільних груп.

Вже понад 150 водіїв наземного громадського транспорту пройшли навчання, спрямоване на підвищення якості обслуговування пасажирів із числа маломобільних груп населення.

Тренінги проводяться у співпраці з ГО «Група активної реабілітації».

Мета навчання:

  • удосконалити навички комунікації водіїв з пасажирами з інвалідністю;
  • забезпечити доступність транспорту;
  • підвищити якість обслуговування;
  • сприяти формуванню безбар’єрного простору у громадському транспорті.

Тренінги спрямована на покращення якості обслуговування пасажирів з інвалідністю та зробити кожну поїздку доступною і комфортною для всіх, зазначили у ГО «Група активної реабілітації».

Під час навчань водії опановують: як правильно допомагати під час посадки та висадки; як грамотно комунікувати, не порушуючи гідності; як розпізнавати та долати бар’єри, з якими щодня стикаються люди з маломобільної групи.

Розпочала серію тренінгів Уляна Пчолкіна — заступниця голови правління ГО «Група активної реабілітації», заступниця голови Ради безбар’єрності в Києві, експертка з питань інклюзії. Далі тренінги читає Андрій Груйчич — інструктор активної реабілітації.

«Якісне надання послуг населенню з порушенням мобільності, емпатія та коректна термінологія — це ознаки європейської столиці. Вони свідчать не лише про рівень обізнаності у суспільстві, а й про рівень розвитку держави загалом, — підкреслила Уляна Пчолкіна. — Мене вразило щире ставлення слухачів тренінгу — готовність навчатися та допомагати. Вірю, що після таких зустрічей громадський транспорт стане ще доступнішим і комфортнішим. Це особливо важливо зараз, коли кількість людей з інвалідністю в Україні, на жаль, зростає через війну».

Заняття проходять щодня, крім вихідних.

До завершення програми співпраці всі водії наземного громадського транспорту мають пройти тренінг.

Нагадаємо, Укрзалізниця презентувала перший безбар’єрний вагон для пасажирів на кріслах колісних. Модернізований вагон можна буде забронювати, а за відсутності спеціального запиту купе використовуватимуться у звичайному режимі.

Марія КАТАЄВА

Джерело

Рейтинг
( Пока оценок нет )
PRO-KYIV.in.ua