Перевірка торгової марки є важливим етапом для забезпечення впевненості у чесності потенційного партнера та ретельної оцінки переваг співпраці. Часто взаємозв’язок торгової марки з юрособою може бути не очевидним. Проте, встановивши зв’язок між ТМ та її власником, можна передбачити обсяги угод, такі як значущі продажі відомого бренду.
Звідки можна отримати дані про торгові марки?
Відкритий реєстр торгових марок в Україні представляє собою велику базу даних торгових марок, які отримали реєстрацію на території країни. У реєстр включаються лише ті торгові марки, які успішно завершили процес реєстрації, а дата публікації визначає момент реєстрації торгової марки.
Управління реєстром здійснюється українським інститутом інтелектуальної власності (Укрпатент). Будь-хто може перевірити торговельну марку в режимі онлайн у відкритому реєстрі. Результат безкоштовного пошуку включає затверджені заявки, а також ті, які знаходяться на стадії розгляду. Важливо враховувати, що це стосується лише заявок, які раніше були внесені до реєстру, і заявник вже сплатив всі необхідні платежі. Отже, функціонал держреєстру не відображає неоплачені заявки та найсвіжіші, які були подані на розгляд нещодавно. Це може призвести до неправильних висновків щодо потенційного партнера.
Використання офіційного сайту Укрпатенту супроводжується певними труднощами, такими як технічні збої під час роботи та можливість пошуку лише за торговими марками, а не за компаніями. Користувачі також вказують на складний інтерфейс порталу.
Як перевірити торгову марку онлайн в YouControl?
У YouControl перевірка торгової марки стає швидкою та зручною процедурою. Для проведення перевірки вам слід увійти в систему або зареєструватися, якщо ви новий користувач, і ввести в пошук назву чи код ЄДРПОУ компанії.
Інформація про торгові марки юридичної особи представлена в її картці за вкладкою «Власність → Торгові марки». Тут ви знайдете:
- назву — усно-словесний товарний знак;
- візуальне зображення — образотворчий товарний знак;
- номер реєстрації;
- дату реєстрації та термін дії;
- поточний статус ТМ — чинний чи ні;
- класи, в яких зареєстрована торгова марка відповідно до Міжнародної класифікації товарів та послуг.
Інформація в реєстрі оновлюється після реєстрації нових товарних знаків. Дані в картці контрагента в системі YouControl актуалізуються під час кожного нового пошуку і завжди відображають останні дані реєстрів.