Оплата банківською карткою в транспорті Києва: найпоширеніші питання пасажирів

ФОТО: gettyimages (Фото ілюстративне)

У КМДА розповіли про найпоширеніші питання киян стосовно оплати проїзду банківською карткою в наземному транспорті.

Про це повідомляє пресслужба міської адміністрації.

Списання коштів із банківської платіжної картки після валідації відбувається миттєво, утім іноді бувають затримки на кілька діб. Пасажирів запевняють, що це не впливає на перевірку оплати контролером.

"Головний сигнал успішної оплати — це підтвердження на валідаторі та чотири зелених вогника на ньому. А доказом оплати проїзду є винятково результат перевірки на зчитувальному пристрої контролера. Жодних sms про списання для цього показувати не потрібно", — пояснюють фахівці комунального підприємства "ГІОЦ".

Технічна підтримка Е-квитка також поділилась, що побільшало звернень щодо оплати смартфоном.

"Для контролю необхідно називати цифри саме віртуальної картки. Вони відрізняються від тих, що нанесені на пластик. Наразі всі особливості роздруковані та розміщені в самому транспорті", — зазначають спеціалісти.

Для пільгових валідацій "Картки Киянина" потрібно прикладати саме муніципальну карту. Валідатори автоматично перевірять, чи прив'язана до неї пільга. Якщо її немає, то пристрій шукатиме придбані поїздки. В іншому випадку спишеться оплата, як зі звичайної банківської картки.

Усього наразі є шість способів оплатити проїзду в громадському транспорті Києва:

  • пластиковою транспортною картою (з окремо придбаними поїздками або проїзним абонементом на місяць чи пів місяця);
  • цифровою транспортною картою;
  • пластиковою банківською карткою;
  • телефоном, до якого прив’язано банківську картку;
  • разовими QR-квитками, придбаними в застосунку "Київ Цифровий" або терміналах.

Також можна згенерувати QR-квиток у застосунку "Київ Цифровий" із власної транспортної карти, якщо ви забули її вдома.

Джерело

Рейтинг
( Пока оценок нет )
PRO-KYIV.in.ua