З 14 грудня змінять процедуру реєстрації автомобілів

Зміни будуть поетапними. Фото з відкритих джерел

Водії зможуть обрати, як звернутися до МВС: онлайн чи офлайн.

З 14 грудня набувають чинності відразу дві постанови Кабінету міністрів України №1019 та №1299, які вносять зміни в процедуру реєстрації та перереєстрації транспортних засобів.

Володимир Баранець

Про нові правила розповів заступник начальника Головного сервісного центру МВС Володимир Баранець на брифінгу в «Укрінформі».

Алгоритм реєстрації транспортного засобу в Україні при купівлі-продажу авто тепер стає таким:

— спочатку варто звернутись до Експертної служби МВС та отримати їх висновок про транспортний засіб;

— потім 2 сторони власник та покупець або їх представники із чинним висновком звертаються до сервісного центру МВС і проводять перереєстрацію транспортного засобу. Або також це можна буде зробити онлайн.

«Перша зміна стосується експертного дослідження транспортного засобу, яке проводить Експертна служба МВС. Воно виокремлюється з процедури реєстрації в сервісному центрі МВС. Виокремлення не означає скасування. Тепер його треба проходити до того, як звертатись за послугою реєстрації та перереєстрації транспортного засобу», — пояснює Володимир Баранець.

За його словами, таке виокремлення дозволяє у майбутньому проводити реєстраційні дії з транспортними засобами онлайн за допомогою двох смартфонів чи комп’ютерів — власника та покупця.

Ще одна важлива зміна пов’язана із тим, що можна відмовитись від пластикових бланків свідоцтва про реєстрацію транспортного та пластикового бланку посвідчення водія. При замовленні онлайн послуги обміну посвідчення водія або онлайн послуги перереєстрації транспортного засобу можна вибрати опцію без виготовлення фізичного документу — тільки цифровий.

Тобто, як наголосив Володимир Баранець, в Україні цифрові документи єПосвідчення водія та єСвідоцтво про реєстрацію транспортного засобу стають не просто так само чинними, як і фізичні документи, а можуть бути єдиними наявними, які дозволяють керувати транспортним засобом

Тут важливо зазначити, що алгоритм оформлення таких електронних документів включає в себе повну перевірку, всебічне опрацювання заявки адміністратором сервісного центру МВС. Але на бек-офісі, без особистого контакту з замовниками послуг. Тобто, відбувається перевірка даних за всіма потрібними базами і тільки потім схвалення заявки або ні. Якщо є в базах даних якась інформація, що перешкоджає наданню послуги, то така завка буде відхилена.

Проте, говорять в МВС, процес імплементації законодавчих змін може відбутись у кілька етапів. Про етапність змін обіцяють повідомити додатково.

До слова, автівки, які залишилися на окупованій території, згоріли, пошкоджені або не придатні для подальшого використання, можна зняти з обліку.

Оксана КОШОВА

Рейтинг
( Пока оценок нет )
PRO-KYIV.in.ua