Перерахунок за комуналку та показання лічильників: куди киянам звертатися по допомогу

Ілюстративне фото Наталії Слінкіної

Столичний Центр комунального сервісу працює в онлайн форматі, приймає відвідувачів у сервісних центрах та запрошує киян скористатися месенджерами.

У ЦКС повідомили, що спеціалісти допомагають киянам актуалізувати показання квартирних лічильників. А також роблять перерахунок або роз’яснюють порядок нарахувань за опалення, утримання будинків і прибудинкової території, вивезення побутових відходів. Надають практичні поради споживачам, як вирішити питання заборгованості за житлово-комунальні послуги та її оплати частинами за допомогою укладення договору реструктуризації боргу.

Фахівці «Центру комунального сервісу» також радять не дублювати одночасно одне звернення на всі дистанційні канали обслуговування: у Тelegram, Facebook, форму на сайті тощо. Достатньо скористатись одним зручним та відповідним до питання дистанційним каналом обслуговування.

«Який би канал не обрав споживач, працівники ЦКС точно отримають звернення та дадуть відповідь в обов’язковому порядку», — говорять у ЦКС.

Також у ЦКС зазначають: у зверненні потрібно чітко описувати проблему та формулювати запитання, а також надавати коректні контакти для зв’язку. Це важливо в разі необхідності уточнити у заявника дані або отримати іншу детальну інформацію. Подати звернення можна за допомогою дистанційних каналів обслуговування.

Пропонується використовувати особистий кабінет споживача для оплати в онлайн режимі та передачі показань вузлів розподільного обліку теплової енергії, постачання гарячої води і централізованого водопостачання (лічильників);

  • месенджер на Фейсбук-сторінці — для отримання консультацій з усіх питань із можливістю обміну документами;
  • Skype-зв’язок — для отримання консультацій з усіх питань із можливістю обміну документами;
  • Telegram-канал — для отримання консультацій з усіх питань із можливістю обміну документами
  • скриньки для прийому звернень та показань лічильників на вході.

«Вечірній Київ» повідомляв, що в КМДА підготували інструкцію для комунальників щодо негайних дій з опаленням у період морозів та блекауту.

Катерина НОВОСВІТНЯ

Рейтинг
( Пока оценок нет )
PRO-KYIV.in.ua