Об’єктивні реалії сьогодення вимагають від більшості жителів нашої держави суворих заходів економії, саме тому на порядок денний виходить необхідність придбання дійсно якісних товарів чи отримання належних послуг. Цьому в великій мірі сприяють різноманітні промо-акції, де майбутні покупці мають можливість більш детально ознайомитися з новими видами продукції. Завдяки таким акціям виробники товарів більш цілеспрямовано та значно швидше здійснюють просування товарів на споживчому ринку, пропонуючи свій товар кінцевому споживачеві – покупцеві.
Особливості проведення промо – акцій
Для успішного проведення промо-акції Київ, забезпечення їх ефективності та результативності вкрай важливими чинниками є:
- правильність планування стратегії проведення акції;
- обрання відповідного місця та часу для проведення промо заходів;
- використання послуг професійних промоутерів.
Ефективне поєднання зазначених складових неодмінно забезпечить успіх промо-акцій і їх кінцеву мету. Найпоширенішими видами промо – заходів є їх проведення в великих супермаркетах, де зазвичай людно і серед учасників є покупці, які бажають зекономити на купівлі товарів бодай дещицю і інша категорія людей, які купують необхідні товари або речі, не рахуючи коштів. На акціях створюються умови, які сприяють маркетинговому поширенню різного виду товарів та послуг, включаючи елітні та ексклюзивні зразки, які покликані здивувати та заохотити покупців до їх придбання.
Різновиди промо-акцій
На відміну від стандартних рекламних компаній промо – акції мають чітку адресну спрямованість. Під час їх проведення майбутні покупці отримують безпосередні консультації на місці продажу товарів чи послуг, на них проводяться відповідні дегустації, де учасники мають можливість спробувати товар на смак та зовнішній вигляд, оцінюючи його органолептичні характеристики та якість.
Окрім того, на промо-акціях досить часто проводиться:
- безкоштовне поширення серед учасників зразків продукції чи їх роздача у вигляді подарунків за купівлю певних товарів;
- розіграш лотерейних білетів, де виграшем служать рекламовані товари чи послуги;
- використання з рекламною ціллю ростових фігур, засобів анімації чи різноманітних флешмобів, під час яких всі учасники отримують флаєри чи листівки з інформацією про товари.
Під час промо-акцій основним завданням є поширення інформації серед майбутніх покупців, причому це робиться досить оперативно та найбільш дохідливо до споживача. Кінцевою ціллю таких заходів є переконання можливих покупців у необхідності придбання рекламованої продукції, зважаючи на її якісні характеристики та нові грані привабливості, які відкриваються в процесі промо – акцій.
За результатами проведення промо – акцій від https://lioncom.pro суттєво підвищуються фінансово-економічні показники діяльності торговельних закладів, оскільки такі акції мають високу, економічно обґрунтовану ефективність.